~*~How Will You Fashion Your Life~*~

Welcome to Fashion Your Life! We're a community of fashion-lovers who share and discuss original designs, give fashion advice, and just enjoy fashion all around! Our goal is to give fashion lovers a place to display and receive feedback on their designs. And as theOtaku is largely a young community of artists who are still developing their skills, we also provide outfits that can be used by those who have trouble designing outfits via adoptable designs and even free-to-use designs. You don't have to be an artist to be a member; if you love fashion, you're welcome to join!

If you wish to join, please read the Rules, Guidelines, and FAQ before submitting a new member application.

-New Member Application-
-Guidelines, Rules, and FAQ-
-List of Members-
-Post Directory-

-Current Challenge-
-Past Challenges-

If you have questions or concerns, please leave them in the FAQ post, or send me a PM! :)

~*~Enjoy Your Stay!~*~

Puffy Sleeve Outfit + Outfit Redraw

Here's another outfit I came up with for adult Lafayette! :o

External Image
External Image
WOO HOO, PUFFY SLEEVES. I swear I've seen this jacket somewhere before, but whatever. I like how this came out. :^)

I also drew Lafayette in this Marina and the Diamonds outfit:
External Image
NICE. I kinda just did whatever with the bottom half because I didn't know what was going on. Idk if Laf would actually wear this because he's usually not very comfortable wearing things that are tight-fitting on the arms, but idk.

ANYWAY..... that's it, not really much to say about these. Maybe one day I'll talk thoroughly about Lafayette's idolization (?) of Marina Diamandis. (???? why)

1920s-Style Dress

Here's a dress I drew for 1920s-au Lafayette!

External Image

I actually drew this a while ago but just now got around to coloring it, ahah;;;

ANYWAY... idk what to say about this. Sorry I haven't been posting much!! I feel like there's stuff I could post to my portfolio, but since I'm at 399 fan arts, I'm debating whether or not to wait until I draw something special to post stuff or not.... anyway I'm active elsewhere like tumblr and twitter (to some degree). I'll do an art dump sometime soon if anyone's interested, haha. :u

Older Lafayette Outfits

Just gonna dump a couple drawings I did of adult-age Lafayette in outfits he might wear for shows or concerts or whatever.

External Image
External Image
External Image

In terms of his persona when he's performing, For some reason I imagine Lafayette as some sort of knock-off Lady Gaga when he's older, ahahh;;; Not that it's really evident from these drawings. Anyway, here's some outfits. :U

Outfit Redraw: Hanazawa Teruki

Since I've been into decora lately, I tried drawing Teru from MP100 in a decora-themed outfit! :U DECORA'S SO HARD TO DRAW THO lshgalsgh too many accessories. I don't have the patience for this;;;

External Image

Clothing from various sources: [x] [x] [x]
Legging pattern: [x]
Stuffed-toy accessory inspiration: [x]

This came out more wild than I expected, but it was still fun to do. I always want to draw this pose btw... but it never comes out right........... even here it doesn't quite look right. "orz The legs are off or something.

BUT YEAH! This was fun to do. I kinda wanna do some lolita or fancier outfit redraws sometime for practice... not sure who to use as the model yet tho.

"Mature" Decora Outfit (??)

I made a new character!! I'll make a big ol' post about her later, but for now here's a pic of the outfit I designed for her. Her (stage?)name is Lemonlight, people call her Lemon.

External Image

Inspiration: [1] [2]

I was trying to go for a decora-feel when I designed her, but since I abandoned the bright/pastel-y colors usually typical of decora, idk if she really looks decora enough anymore... WHOOPS. She also needs ~more accessories~ to be true decora, but. I hate coming up with jewelry designs.... 2 DIFFICULT 2 DRAW TBH.

But yeah, here she is. :^) NOICE.