have been tagged :) also an important message for u guys :)

jeng jeng jeng ~~ :3

RULE 1: POST THE RULES. RULE 2: ANSWER THE QUESTIONS THE TAGGER SET FOR YOU IN THEIR POST, THEN MAKE 11 NEW ONES. RULE 3: TAG 11 PEOPLE AND LINK THEM TO YOUR POST. RULE 4: LET THEM KNOW YOU’VE TAGGED THEM.

Moka's Questions
1. What kind of a kangaroo are you?
=kanggaroo? o.O hopping one laa XDD
2. So...I was wondering....CAN I HAVE YO NUMBAH?
=it will cost a lot of credit XDD (u still want it? .___.)
3. If I came to your door and knocked, what would you do?
=i'll say "how did u get here? o.O"
4. Ciel Phantomhive or Deidara? (I dunno. Just wanted to ask.)
=ofc... CIEL PHANTOMHIVE!!!!! X) <3
5. What are you gonna be for Halloween?
=errr....... -thinking- i dunno @[email protected]
6. Can I have some food please?
=heiiiyahh!!! oky here u go :3 -is cooking-
7. How many friends do you have on Facebook?
=only a lil XD 570 something XD
8. Are double jointed? If so, where?
=huh? .____. << didnt understand
9. Milk or dark chocolate?
=d.a.r.k.c.h.o.c.o.l.a.t.e XDDD
10. Have you even been to California?
=nope :3
11. Who are you gonna tag?
=maybeeee ashio, kahoko, .... i dunno .___. have to check it back XD

and my questionn~~ :)

1. u prefer to make traditional art or digital art?
2. do you have pets? how much?
3. what if things that most precious to you gone suddenly? what will u do?
4. what lollipop flavor u like the most?
5. what anime are u following now?
6. do u know how to swim? o.O << she dont .___.
7. what the weirdest things that have u done in school?
8. do you have facebook account?
9. can u guide me how be in this site again?
10. if u see a shop full of animes and mangas, what would u do?
11. can u forgive me?

I TAG

ashio
kahoko66
RayMan87
xNotUnderstood
metalb2
Artgrrl
sayorisama
Transformers Fan
kamichama karin s
Rebirth of Soul
EbonyFox
Hanako Sho
Crimsonsunxx
ReiKiba
Rid3 Rid3r
Alera
ShokkuRai
thunderhead64
xlovelytinkx
theantitype

lastly i just wanna say i'm sorry (_ _) -bows- i didnt on for months and i kinda got amnesia and a lot of things happens though .___. and right now i really dont remember u guys and people that i've talk before in here. only that my sis here Ashio (i dont remember ur name T^T i am sorry), Rayman (i dunno if u had change ur acc and this is other people acc) abwt ... u know .___. . kahoko who came from malaysia too :) (sorry i forgot ur name too >< ) and rebirth of soul, xnotunderstood, transformers Fan, sayorisama, crimsonsunxx. i know that all of u had chatted with me and we're a good friend :) but i am very sorry that i forgot all of ur names >< and as u can see i'm had change a lil from my oldself :) i hope u guys didnt hate me >< again im sorry -bows-

my hedgehog can't walk?

last year, my little hedgehog, cute always escape from her cage. always in the midnight! urgh...

but one day she escape again around 2 in the morning, that time she was behind the door. the main door.
my brother just came back from his friend house. after he opened the door, he heard a squeke sound like a hamster been squeeze.
my brother looked down and saw Cute behind the door.
after a few hours, i played with Cute but she seem she can't walk.. she walked like a ghost in JU-ON movie.

all my family worried bout her. she can't walk for 3 days. we just can give her water. food and pray for her health.
than after few day later, she can walk like usual. i said "man! that little thing make me worried half to death"
and now she's trying to escape from her cage again but now we have build a tall wall at the cage.. let's see if she can escape again or not. if she can...she is a super hedgehog!! lol

(sorry for the wrong grammar or spelling)

they are waving at me T.T

oh man! all the homework just like they are life and waving at me Q~Q

there's english, BM, GEO, science, KH, history, maths, and art!

all of the have to write notes and notes! lots of notes..... T.T
i think i want to burn all the books... if i could do that.. >.>

(sorry for the wrong spelling or grammar)

poor little mama hedgehog

poor my mama hedgehog. 3 days ago, she was giving birth to her 5 babies. I don't know what to do. Should i separate the male hedgehog to another tank or shouldn't i ? So i searched for information about hedgehog in this situation.

They wrote
' for hedgehog that just giving birth new babies, we should separate the male hedgehog so it won't eat his babies. Another important things, you can't touch or disturb the female because it will cause the female shock or feel threatened. If the female in that kind of condition, she will eat all her babies.'

i follow all the instruction but still the female ate all of her babies. I have seperate the male from female and didn't disturb or peek inside the cage.

before i bought the hedgehog, the female already has a baby. I name her Cute. The shopkeeper told me that he didn't realized there was a baby with the hedgehog couple. But how cute can survive with her father around. And why didn't the male hedgehog eat his baby. Next time i'll try to not separate the male from female. Maybe the male who the one take care of his baby. I don't know.

Well all animals in my house really weird. That's the fact. Lol.
I hope next time all the babies will be alive. (i really really hopping it >.< )

(sorry for the wrong grammar or wrong spelling)
(i'm bad in English)

End