Art by King-Sama

You'd kill yourself for recognition,
kill yourself to never, ever stop
you broke another mirror,
you're turning into something you are not


External Image


(Manga Bullet)

External Image

Clock Work-New Title

Well first off I changed the title of this world to fit with my banner and theme
second please help me out here----->
If you go and join through my page there, I could win a subscription.

Anywho...nothing much up. Drawing
I am entering the Doodle 4 Google contest..theme this year is "If I could do anything, I would..." my drawing for this theme is
"If I could do anything, I would be a rockstar..."
I've always wanted to be a rockstar, it seems soooo cool! and I love to sing

oh! I got my very first pedicure ever last was sooooo good! my feet feel wonderful!. I even got my nails painted this really pretty sky blue color. I love it!

well...nothing much else. How are you guys?


Etsy Store: GummyBunnyStudios
Commission stuff: Commission Me

please help me out

Hey, over on MangBullet if you arent yet a member go join
if you join through my page I could get to a top ten list or so to get a subscription on there
so please help me out

Any Ideas?

So I have one empty slot for a world
any one have a idea for what it should be?
a club? a story world? something else?
and then what should it reprsent?


random title is random haha
Tagged by Teapot Domescam

-You must fill out EVERY question! No skipping!
-Tag five people after wards.
-Leave a message on their page telling them they're tagged.

1. Perfect?: No, being not perfect is part of being human
2. Tall?: meh...not super short, but not tall
3. In your pajamas?: Oh yeah, and cuddling with my rats
4. Left handed?: No...trying to practice..but suck XD

1. Friend you saw: quite a few of them at Bowling earlier
2. Talked to on the phone: dad I think?
3. Person to text you: I dont text
4. Was today better than yesterday?: Yes, though I did want Starbucks again...but told myself NO

1. Number: 27
2. Color(s): Purple, Green, Pink, and Blue
3. Fruit: Strawberries and Watermelon
4. Place: ooooo hard one...either the bowling alley or with my amazing friends

1. Are you missing someone right now? Yeah, cause the thing we were both on ended so I only get to see him on Tuesdays.
2. Are you happy? I am content
3. Are you sad? No, not really
4. Are you bored? a little
6. Are you nervous? No just tired
7. Are you angry? nope
8. Are you tired? YES

1. Eating? Still deciding what to eat
2. Drinking? SoBe Lifewater
3. I'm about to: idk....maybe draw...sleepy
4. Listening to? Pandora Internet Radio...current song 'The Middle by Jimmy Eat World'
5. Plans for today? ummm...its night time...tomorrow I have to do math....

1. Drank bubbles? Bubbles? Like in soda? Yes
2. Lost glasses/contacts? Nope
3. Ran away from home? No
4. Broken someone's heart? I dont know
5. Been arrested? No

1. Miracles? depends
2. Yourself? Yes
3. Heaven? ehhh...I dont necisarilly believe in it
4. Santa Claus? Totally
4. Love? Yes, it's somewhere I just haven't found it yet
5. Do you like someone? Yes
6. Do you believe in God? a little...I believe that there are more than one
7. Answered the truth on all questions? Yes

Q: What was the first thing you did this morning when you got up?
A: Turned off the alarm and almost went back to bed

Q: Do you have anything bothering you?
A: A little....I wanna hang out with my friends

Q: What's the last movie you saw?
A: in theaters 'New Moon'...out of theater Doctor Who

Q: Where is the last place you went?
A: swimming pool

Q: Do you smile a lot?
A: usually

Q: Do you wish upon stars?
A: Yeah

Q: Are you a friendly person?
A: yes

Q: Where did you sleep last night?
A: my bed...

Q: When was the last time you cried:
A: It was so long ago I don't even remember. Months or more

Q: What was your last thought before going to sleep last night?
A: stupid coke...(only cause I had to get up early today and I couldnt sleep...I really LOVE coke)

Q: Rate life as of right now one being bad ten being great?
A: 7 because it could be better, but I know things will work out in the end

Q: What do you hear right now?
A: Paramore

Q: Does anything hurt right now?
A: eh...not really

Q: What's your favorite month?
A: September

Q: What did you do last night?
A: I drew a really really crrepy picture

Picture of my Rats

*squee* arent they the cutest little things you've ever seen?
The one on the left is Richard and the one on the right is Ryuk

Not the best picture of me